A mennyiségtani dolgozatok pedagógiai értéke

Kilián Zoltán: A mennyiségtani dolgozatok pedagógiai értéke. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (28). pp. 145-148. (1919)

[thumbnail of mp_1919_2707_145-148.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1919_2707_145-148.pdf

Letöltés (513kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 28
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1919
Oldalak: pp. 145-148
Kulcsszavak: Oktatáselmélet magyar 1919, Iskolai dolgozatok
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:32
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:33
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/9986
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet