Waldapfel János: Paedagogiai értekezések az 1892/93. évi középiskolai programmokban (7.) : Káplány Antal: A tragikum, mint jellemképző eszköz [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (3). pp. 217-218. (1894)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1894_0174_217-218.pdf Letöltés (388kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 3 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Káplány Antal |
Dátum: | 1894 |
Oldalak: | pp. 217-218 |
Megjegyzések: | Ismertetett mű: Káplány Antal: A tragikum, mint jellemképző eszköz (Szentesi városi gymn.) |
Kulcsszavak: | Neveléselmélet könyvismertetés, Erkölcsi nevelés |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:23 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:43 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6931 |
![]() |
Tétel nézet |