Comeniustól a reformpedagógiákig : a klasszikus oktatáselmélet és a rendszerelméleti didaktika paradigmái

Ferenczi Gyula; Fodor László: Comeniustól a reformpedagógiákig : a klasszikus oktatáselmélet és a rendszerelméleti didaktika paradigmái. In: Iskolakultúra, (4) 20. pp. 7-11. (1994)

[thumbnail of iskolakultura_1994_020_007-011.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1994_020_007-011.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 4
Szám: 20
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1994
Oldalak: pp. 7-11
Kulcsszavak: Oktatáselmélet
A feltöltés ideje: 2018. szep. 26. 13:18
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44421
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet