Történeti szerepjátékok és a problémamegoldó gondolkodás

Kojanitz László: Történeti szerepjátékok és a problémamegoldó gondolkodás. In: Iskolakultúra, (2) 4. pp. 42-46. (1992)

[thumbnail of iskolakultura_1992_004_042-046.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1992_004_042-046.pdf

Letöltés (2MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 2
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1992
Oldalak: pp. 42-46
Kulcsszavak: Pedagógia - módszer, Oktatási módszer, Szerepjáték, Történelem tanítása - általános iskola, Oktatásügy - Magyarország - 20. sz., Pedagógia - Magyarország - 20. sz.
A feltöltés ideje: 2018. aug. 03. 06:16
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:13
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/43173
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet