Tanárok informatikai képességeinek és pedagógiai stratégiáinak integrált fejlesztése

Kárpáti Andrea; Ollé János: Tanárok informatikai képességeinek és pedagógiai stratégiáinak integrált fejlesztése. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 14-23. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_04_014-023.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_014-023.pdf

Letöltés (617kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Egy pedagógus IKT kompetenciája közvetett módon hatással van a tanórai, osztálytermi tevékenységére. Az informatikai ismeretek fejlődése, a tanórai alkalmazások megismerése, az ezzel kapcsolatos attitűd változása már önmagában is jelentős mértékben befolyásolhatja a tanítás minőségét, de a hatékonyság érdemben csak akkor változik, hogy ha mindez közvetetten a pedagógus módszertani kultúrájára is hatással van. A hatékonyság vizsgálatához célszerű lenne egy követő jellegű megfigyelést szervezni, miszerint a képzés hatására milyen gyorsan és milyen irányban változik meg a tanórai tevékenység. Ennek hiányában arra vállalkoztunk, hogy a tervezett tevékenység, illetve az arról való gondolkozás változását követjük nyomon.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 14-23
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42727
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet