Flaman Szilvia: A mesehősök lehetséges tipológiái. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 136-148. (2011)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2011_02-03_136-148.pdf Letöltés (514kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A gyermekek figyelmét olyan történetek kötik le legjobban, melyek felkeltik kíváncsiságukat és szórakoztatják őket. Életüket viszont csak akkor tudják gazdagítani, ha megmozgatják képzeletüket, szembeállítják félelmeikkel, majd a megoldást is feltárják előttük kínzó problémáikra, vágyaikat és érzelmi világuk kérdéses pontjait kielégítik. Tehát a mese egyszerre reagál a gyermek személyiségének minden megnyilvánulására, elismerve problémáinak komolyságát, s mindeközben növeli bizalmát saját magában és szebb jövőjében
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 21 |
| Szám: | 2-3 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2011 |
| Oldalak: | pp. 136-148 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42172 |
![]() |
Tétel nézet |

