Drámajáték a nyelvoktatásban : egy francia módszer olaszórán, az Immeuble

Simor-Hadrik Zita: Drámajáték a nyelvoktatásban : egy francia módszer olaszórán, az Immeuble. In: Iskolakultúra, (23) 5-6. pp. 82-89. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_5-6_082-089.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_5-6_082-089.pdf

Letöltés (410kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Míg a ’80-as években a kommunikatív nyelvtanításra helyeződött a hangsúly, a ’90-es évek második felétől a „cselekvéses megközelítés” vált népszerűvé, melynek lényege a konkrét és komplex feladatok hosszú távon történő megvalósítása idegen nyelven. Ereje abban rejlik, hogy az idegen nyelvet tanulók számára a nyelv a kommunikáció valós eszközévé válik egy kitalált világban, melyet egyéni és közös érdekek által építenek fel a tanár által megadott – földrajzilag, társadalmilag – zárt térben és időben. Minden nevet kap, s mozaikként illeszkedik be a tanulók által létrehozott fiktív világba.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 82-89
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41989
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet