A történelmi gondolkodás fejlesztése

Kojanitz László: A történelmi gondolkodás fejlesztése. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 28-47. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_028-047.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_028-047.pdf

Letöltés (483kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az új curriculumok világszerte egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a tanulói gondolkodás fejlesztésére. Mindinkább általánossá kezd válni az a felfogás, hogy az iskolai tudás legértékesebb részét a magasabb szintű gondolkodási képességek jelentik, mivel a megszerzett ismeretek rugalmas adaptálása ezek által valósulhat meg. Ilyen képességek birtokában tudjuk a körülöttünk lévő világ jelenségeit helyesen értelmezni és a felmerülő problémákra megfelelő válaszokat találni.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 28-47
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41955
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet