Táblagép az osztályteremben : az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok

Herzog Csilla; Racsko Réka: Táblagép az osztályteremben : az új tanulási környezettel kapcsolatos tanári tapasztalatok. In: Iskolakultúra, (26) 10. pp. 3-22. (2016)

[thumbnail of 01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
01.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az egri Eszterházy Károly Főiskola Gyakorló Általános Iskola és Gimnáziumban már a 2011/2012-es tanév első félévétől megkezdődhettek azok a táblagépes módszertani kísérletek, melyek során a különböző kutatócsoportok számára lehetővé vált a mobilkommunikációs eszközök (táblagépek) oktatási folyamatba való bevonásának, alkalmazásának különböző aspektusok szerinti vizsgálata. Számos kutatás zajlott az elmúlt években a Hozd magaddal a saját eszközöd (BYOD – Bring Your Own Device) koncepció közoktatásban történő bevezetésével, valamint a tanulók személyes tanulási környezetének kialakításával kapcsolatban. Az alkalmazott módszertani modell ezen kísérletekben a hozzáférés 1:1 modelljére (Racsko, Kis-Tóth és Gulyás, 2014) épült, és hosszú távon az oktatás digitális átállását (D-Transform) célozza meg.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 26
Szám: 10
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2016
Oldalak: pp. 3-22
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41509
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet