A táncnotáció hatása a mozgáskognitív képesség fejlődésére

Fügedi János: A táncnotáció hatása a mozgáskognitív képesség fejlődésére. In: Iskolakultúra, (16) 11. pp. 108-121. (2006)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2006_11_108-121.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2006_11_108-121.pdf

Letöltés (197kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A tánctanulás mozgáskogníciós támogatásának előnyös voltáról pszichológiai és pedagógiai oldalról megerősítést nyerve egy táncpedagógiai hipotézist állítottunk föl, írásunk e hipotézis ellenőrzésére végzett kísérlet leírására és az eredmények értékelésére vállalkozik.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 16
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2006
Oldalak: pp. 108-121
A feltöltés ideje: 2018. júl. 09. 11:05
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41165
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet