R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]

Tóth Sándorné: R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 438-442. (1981)

[thumbnail of mp_1981_004_5591_438-442.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1981_004_5591_438-442.pdf

Letöltés (629kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 81
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Bridge R. Gary
NEM RÉSZLETEZETT
Judd Charles M.
NEM RÉSZLETEZETT
Moock Peter R.
Dátum: 1981
Oldalak: pp. 438-442
Kulcsszavak: Pszichológia, Könyvismertetés, Iskolai teljesítmény szociális tényezők, Iskolai eredmények
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13176
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet