A "tantárgypedagógiák" tudományelméleti megalapozottságának nyitott kérdései a tanítóképzésben

Zsolnai József: A "tantárgypedagógiák" tudományelméleti megalapozottságának nyitott kérdései a tanítóképzésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (79) 2. pp. 136-143. (1979)

[thumbnail of mp_1979_002_5412_136-143.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1979_002_5412_136-143.pdf

Letöltés (693kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 79
Szám: 2
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1979
Oldalak: pp. 136-143
Megjegyzések: Bibliogr. a lábjegyzetekben
Kulcsszavak: Pedagógusképzés Magyarország tantárgypedagógia, Tantárgypedagógia, Tanítóképzés
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12989
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet