A gimnáziumi pszichológia-tanítás szerepe az önismeret fejlesztésében

Tóth Béla: A gimnáziumi pszichológia-tanítás szerepe az önismeret fejlesztésében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (70) 4. pp. 427-432. (1970)

[thumbnail of mp_1970_004_4826_427-432.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1970_004_4826_427-432.pdf

Letöltés (666kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 70
Szám: 4
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1970
Oldalak: pp. 427-432
Megjegyzések: Bibliogr. 431. p.
Kulcsszavak: Neveléselmélet önismeret, Önismeret
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:16
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/12341
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet