Paedagogiai értekezések az 1892/93. évi középiskolai programmokban (7.) : Káplány Antal: A tragikum, mint jellemképző eszköz [könyvismertetés]

Waldapfel, János: Paedagogiai értekezések az 1892/93. évi középiskolai programmokban (7.) : Káplány Antal: A tragikum, mint jellemképző eszköz [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (3). pp. 217-218. (1894)

[img]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_1894_0174_217-218.pdf

Download (388kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 3
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Contributors:
ContributionName
UNSPECIFIEDKáplány, Antal
Date: 1894
Page Range: pp. 217-218
Additional Information: Ismertetett mű: Káplány Antal: A tragikum, mint jellemképző eszköz (Szentesi városi gymn.)
Uncontrolled Keywords: Neveléselmélet könyvismertetés, Erkölcsi nevelés
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:23
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:43
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6931

Actions (login required)

View Item View Item