Ferenczi Gyula; Fodor László: Comeniustól a reformpedagógiákig : a klasszikus oktatáselmélet és a rendszerelméleti didaktika paradigmái. In: Iskolakultúra, (4) 20. pp. 7-11. (1994)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1994_020_007-011.pdf Letöltés (1MB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 4 |
| Szám: | 20 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 1994 |
| Oldalak: | pp. 7-11 |
| Kulcsszavak: | Oktatáselmélet |
| A feltöltés ideje: | 2018. szep. 26. 13:18 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:11 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44421 |
![]() |
Tétel nézet |

