Kárpáti Andrea; Ollé János: Tanárok informatikai képességeinek és pedagógiai stratégiáinak integrált fejlesztése. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 14-23. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_014-023.pdf Letöltés (617kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Egy pedagógus IKT kompetenciája közvetett módon hatással van a tanórai, osztálytermi tevékenységére. Az informatikai ismeretek fejlődése, a tanórai alkalmazások megismerése, az ezzel kapcsolatos attitűd változása már önmagában is jelentős mértékben befolyásolhatja a tanítás minőségét, de a hatékonyság érdemben csak akkor változik, hogy ha mindez közvetetten a pedagógus módszertani kultúrájára is hatással van. A hatékonyság vizsgálatához célszerű lenne egy követő jellegű megfigyelést szervezni, miszerint a képzés hatására milyen gyorsan és milyen irányban változik meg a tanórai tevékenység. Ennek hiányában arra vállalkoztunk, hogy a tervezett tevékenység, illetve az arról való gondolkozás változását követjük nyomon.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 17 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2007 |
Oldalak: | pp. 14-23 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42727 |
![]() |
Tétel nézet |