R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]

Tóth Sándorné: R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 438-442. (1981)

[thumbnail of mp_1981_004_5591_438-442.pdf]
Preview
Cikk, tanulmány, mű
mp_1981_004_5591_438-442.pdf

Download (629kB) | Preview
Item Type: Article
Journal or Publication Title: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Volume: 81
Number: 4
ISSN: 0025-0260
Language: magyar
Contributors:
Contribution
Name
UNSPECIFIED
Bridge R. Gary
UNSPECIFIED
Judd Charles M.
UNSPECIFIED
Moock Peter R.
Date: 1981
Page Range: pp. 438-442
Uncontrolled Keywords: Pszichológia, Könyvismertetés, Iskolai teljesítmény szociális tényezők, Iskolai eredmények
Date Deposited: 2017. Jun. 07. 09:34
Last Modified: 2019. Nov. 06. 14:15
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13176

Actions (login required)

View Item View Item