Tóth Sándorné: R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 438-442. (1981)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1981_004_5591_438-442.pdf Letöltés (629kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 81 |
Szám: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Bridge R. Gary NEM RÉSZLETEZETT Judd Charles M. NEM RÉSZLETEZETT Moock Peter R. |
Dátum: | 1981 |
Oldalak: | pp. 438-442 |
Kulcsszavak: | Pszichológia, Könyvismertetés, Iskolai teljesítmény szociális tényezők, Iskolai eredmények |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:15 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13176 |
Tétel nézet |