Tóth Sándorné: R. Gary Bridge, Charles M. Judd, Peter R. Moock: The determinants of educational outcomes. The impact of families, peers, teachers, and school : (Az iskolai eredményeket befolyásoló tényezők. A család, a kortársak, a tanárok és az iskola hatása) : Cambridge, Massachusetts, 1979. Ballinger Publishing Co. - 357 p. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (81) 4. pp. 438-442. (1981)
Preview |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1981_004_5591_438-442.pdf Download (629kB) | Preview |
Item Type: | Article |
---|---|
Journal or Publication Title: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Volume: | 81 |
Number: | 4 |
ISSN: | 0025-0260 |
Language: | magyar |
Contributors: | Contribution Name UNSPECIFIED Bridge R. Gary UNSPECIFIED Judd Charles M. UNSPECIFIED Moock Peter R. |
Date: | 1981 |
Page Range: | pp. 438-442 |
Uncontrolled Keywords: | Pszichológia, Könyvismertetés, Iskolai teljesítmény szociális tényezők, Iskolai eredmények |
Date Deposited: | 2017. Jun. 07. 09:34 |
Last Modified: | 2019. Nov. 06. 14:15 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/13176 |
Actions (login required)
View Item |