Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Mű típusa | csoportosítás nélkül
Válasszon: A | B | C | D | F | K | L | M | N | P | S | V | Z
Találatok száma: 36.

A

Alderson, Charles J. and Grezsu, Katalin: Teljesítményszintek az angol érettségi kipróbálásán. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 423-458. (2000)

B

Bukta, Katalin and Bárdos, Jenő: Bárdos Jenő: Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és gyakorlata : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest. 2000. 300 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 115-118. (2000)

C

Crombrugge, Hans van: Schleiermacher a családról és a nevelésről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 3-15. (2000)

Csapó, Benő: Utószó a Magyar Pedagógia századik évfolyamához. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 531-533. (2000)

Csapó, Benő: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 343-366. (2000)

Csíkos, Csaba: Investing in Education. Analysis of the 1999 World Education Indicators : OECD, Paris, 2000. 192 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 118-119. (2000)

D

Depaepe, Marc and Buyse, Raymond: A kísérleti pedagógia, reformpedagógia és a pedagógiai gyakorlat : gondolatok ezek kölcsönös kapcsolatáról, Jozef Emiel Verheyen Zavertum-i és Gent-i kísérleti iskolájának példája alapján (1923–1940). Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 17-32. (2000)

F

F. Lassú, Zsuzsa and Elekné Szarvas, Anett: Jane Elliott nyomában – az előítéletek csökkentése a tanárképzésben. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 227-242. (2000)

Felkai, László: Gróf Zichy János, a kultuszminiszter. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 53-58. (2000)

Fűzné Kószó, Mária and Palmer, Joy and Neal, Philip: Joy Palmer és Philip Neal: A környezeti nevelés kézikönyve : második, javított és bővített kiadás\ Körlánc Egyesület, Budapest, 2000. 231 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 521-524. (2000)

K

Kelemen, Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága 2000. évi tevékenységéről. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 529-530. (2000)

Kelemen, Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága tevékenységéről (1996-1999). Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 121-124. (2000)

Kelemen, Elemér: Oktatásügyi változások Kelet-Európában. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 315-330. (2000)

Kelemen, Elemér: Zibolen Endre neveléstörténeti munkássága. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 97-104. (2000)

Kontra, József: A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 249-273. (2000)

Kovács, Etele: A testnevelő tanárok véleménye a kibocsátó intézmény képző munkájáról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 499-520. (2000)

L

Ladányi, Andor: Zibolen Endre tevékenysége a szervezett felsőoktatás-elméleti kutatások megindítása terén. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 105-111. (2000)

Lénárd, Sándor and Rapos, Nóra: A felsőoktatás modernizálásának néhány tendenciája. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 33-51. (2000)

M

Marton, Ferenc: Variatio est mater studiorum. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 127-140. (2000)

Molnár László, and Cairns, Robert B. and Elder, Jr. Glen H. and Costello, E. Jane.: Robert B. Cairns, Glen H. Elder, Jr. és E. Jane Costello (szerk): Developmental Science : Cambridge University Press, Cambridge 1996. 291 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 243-245. (2000)

Montgomery, A. Y. and Molnár, Edit Katalin: Technikák és eszközök a tanulói feladatok és dolgozatok automatizált értékelésére. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 459-472. (2000)

N

Nagy, József: Összefüggés-megértés. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 141-185. (2000)

Nagy, Lászlóné: Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 275-302. (2000)

Nagy, Péter Tibor: Iparos-tanonc oktatáspolitika az irányított gazdaság születésének évtizedeiben. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 79-96. (2000)

Nikolov, Marienne: Kódváltás pár- és csoportmunkában általános iskolai angolórákon. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 401-422. (2000)

Németh, András: Nemzetközi tudományfejlődési és recepciós tendenciák a század első hazai pedagógiai lexikonjaiban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 187-207. (2000)

Nóbik, Attila: Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 367-376. (2000)

P

Pásku, Judit and Münnich, Ákos: Az extrakurrikuláris oktatás nem specifikus hatásai. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 59-77. (2000)

S

Szabó, Ildikó and Falus, Katalin: Politikai szocializáció közép-európai módra a magyar sajátosságok. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 383-400. (2000)

Szekszárdi, Júlia: A serdülők erkölcsi szocializációja : útkeresés a labirintusban. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 473-498. (2000)

Sándor, Sára and Chamel, Loïc and Oberlin, Jean-Frédéric: Loïc Chamel: Le pasteur Oberlin : Presses Universitaires de France, 1999. 124 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 113-115. (2000)

Síkné Lányi, Cecília: 12–14 éves tanulók számítógép használata. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 331-342. (2000)

V

Varga, Gábor and Baráth, Béla: Dr. Harsányi András (1914-1966); Baráth Béla: Martonfalvi György munkásságának jelentősége... : a Debreceni Teológiai Egyetem Harsányi Alapítványának Kiadványai, Debrecen, 2000. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. p. 525. (2000)

Vígh, Dániel: Szakközépiskolai oktatók a multimédiás tananyagokról. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 209-225. (2000)

Z

Zrinszky, László: A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 303-313. (2000)

Zsolnai, Anikó and Caprara, Gian Vittorio and Cervone, Dániel: Gian Vittorio Caprara és Dániel Cervone: Personality: Determinants, Dynamics, and Potentials : Cambridge University Press, Cambridge, 2000. 488 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 526-527. (2000)

A lista elkészítésének dátuma Tue Nov 21 22:11:44 2017 CET.