Tallózás Dátum szerint

Vissza
Export [RSS feed] RSS 1.0 [RSS2 feed] RSS 2.0
csoportosítás: Szerzők | Dokumentum típusa | csoportosítás nélkül
Találatok száma: 295.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 1. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 1. sz. melléklet : repertórium (1999).

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 10. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 11. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 12. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 12. sz. melléklet : repertórium (2000).

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 2. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 3. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 4. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 5. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 6-7. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 8. sz.

Iskolakultúra. - 10. évf. (2000) 9. sz.

Magyar Pedagógia. - 100. évf. (2000) 1. sz.

Magyar Pedagógia. - 100. évf. (2000) 2. sz.

Magyar Pedagógia. - 100. évf. (2000) 3. sz.

Magyar Pedagógia. - 100. évf. (2000) 4. sz.

Magyar pietizmus 1700-1756 : tanulmány és forrásgyűjtemény a dunántúli pietizmus történetéhez. ISBN 963-003-923-0

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 117-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 118-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 117-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 230-323. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 122-124. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 9. p. 120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 118-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 118-120. (2000)

Transmettre et diffuser les textes anciens au XVIe siècle. ISBN 963-833-573-4

Az MTA Pedagógiai Bizottsága országos neveléstudományi konferenciáinak rendszere. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 377-378. (2000)

József Attilától Klebelsbergig. In: Délmagyarország, (90) 135. p. 7. (2000)

Lesz-e Szent-Györgyi Tudományegyetem? In: Délmagyarország, (90) 135. p. 7. (2000)

Martonyi és Szent-Györgyi kitüntetése. In: Délmagyarország, (90) 209. p. 5. (2000)

Mennyiségi ajánlások az akadémiai doktori eljárás iránti kérelemhez : a Pedagógiai Bizottság által elfogadott melléklet a doktori eljárás szabályaihoz. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. p. 379. (2000)

Pach Zsigmond Pál munkásságának bibliográfiája : 1989-1999. In: Történeti Szemle : Magyar Tudományos Akadémia megbízásából. pp. 165-169. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 118-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 116-120. (2000)

Satöbbi. In: Iskolakultúra, (10) 2. p. 120. (2000)

Szent-Györgyi emlékére / MTI. In: Magyar Nemzet, (63) 249. p. 17. (2000)

Szent-Györgyi-Napok. In: Délmagyarország, (90) 221. p. 5. (2000)

Szent-Györgyi-szobrot kapott az egyetem. In: Délmagyarország, (90) 128. p. 7. (2000)

Életrajzi adatok. Magyarországtól Magyarországig. In: Délmagyarország, (90) 135. p. 7. (2000)

Ablonczyné Mihályka Lívia; Fóris Ágota; Hegyi Ágota; Józsa Judit; Kollár Andrea; Kovács Mónika; Miklós Magdaléna; Molnár Krisztina; Pelles Tamás; Rozsnyói Zsuzsanna; Salamon Eszter; Szóka Bernadett; Tóth Hajnalka; Wallendums Tünde: Olasz nyelvi tanulmányok : az alkalmazott nyelvészet témaköréből. ISBN 963 0051 397

Adam Volker: Auf der Suche nach Turan : Panislamismus und Panturkismus in der aserbaidschanischen Vorkriegspresse. In: Caucasia between the Ottoman empire and Iran, 1555-1914 / hrsg. von Raoul Motika und Michael Ursinus. pp. 189-205. (2000)

Agyagási Klára: Egy régi probléma új megoldása : a mari -la, lä és a csuvas -lla/-lle határozói esetrag történetéhez. In: Magyar nyelvjárások, (38). pp. 19-23. (2000)

Alderson Charles J.; Grezsu Katalin: Teljesítményszintek az angol érettségi kipróbálásán. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 423-458. (2000)

Andor Mihály: A lakóhely hatása az iskolaválasztásra. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 45-51. (2000)

Arató László: A jelent meghatározó múlt - analitikus drámák. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 27-37. (2000)

B. Németh Mária: A természettudományos ismeretek alkalmazása. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 60-68. (2000)

Bakonyi Géza: Internet: egy metafora veszélyei. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 68-73. (2000)

Bakó Mária: Számítógéppel segített oktatás a gyakorlatban? In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 63-70. (2000)

Balázs Éva: Az iskolai tudás egyes összetevői - települési különbségek. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 34-48. (2000)

Balázs Éva: Európai irányzatok. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 83-86. (2000)

Bartha Árpád: Kakas, adjon jó napot!' (Kiss Áron: Magyar gyermekjáték-gyűjtemény). In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 115-117. (2000)

Bauer Nándorné: Megyei továbbképzés. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 101-103. (2000)

Beck Zoltán: Cigány Tanulmányok (Nagy Pál: Cigányperek Magyarországon I.; Cserti Csapó Tibor: A nemzetközi és hazai kisebbségvédelemről). In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 103-104. (2000)

Bene Annamária: Vajdaság, egyetem, kétnyelvűség. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 3-13. (2000)

Benkő Margit: Az induktív gondolkodás vizsgálata ötödikes osztályokban. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 71-77. (2000)

Beély Gábor: A könyvtár jövője - a jövő könyvtára. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 51-56. (2000)

Bodóczky István: Az értékelés problémái a vizuális nevelésben. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 15-25. (2000)

Bohár András: Szereplők, forgatókönyvírók, történetmondók (László János: Szerep, forgatókönyv, narratívum; Társas tudás, elbeszélés, identitás). In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 104-109. (2000)

Bredács Alice; Kocsis Mihály; Takács Viola; Reisz Terézia; Walz Jánosné: Iskolakultúra-ankét Pécsett. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 176-209. (2000)

Bukta Katalin: Bárdos Jenő: Az idegen nyelvek tanításának elméleti alapjai és gyakorlata : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest. 2000. 300 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 115-118. (2000)

Bán Ervin: Könyv a kulturális hiányhelyzetről (Roger Girod: L' illettrisme). In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 227-229. (2000)

Bánkeszi Katalin: Két CD-ROM közgyűjteményekről (A magyar könyvtárak egy évezred tükrében; Múzeumi séták Budapesten). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 102-105. (2000)

Báthory Zoltán: A maratoni reform (1. rész). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 45-60. (2000)

Báthory Zoltán: A maratoni reform (2. rész). In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 3-26. (2000)

Bényei Judit; Szíjártó Imre: A televízió társadalomképe és az iskola. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 3-11. (2000)

Bók Szilvia: Anyanyelv - szaknyelv. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 106-108. (2000)

Bölcs István: Magyar századok [könyvismertetés]. In: 168 óra, (12) 51/51. pp. 51-52. (2000)

Búrány Ágota: Nyelvi tervezés a kisebbségi nyelvoktatásban. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 14-18. (2000)

Bődi István: Hosszúpályi képekben.

Civin Vilmos; Kaszáné Takács Éva; Szabó János: Energia és környezetvédelem : az MVM Rt. a környezetért. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 209-220. (2000)

Crombrugge Hans van: Schleiermacher a családról és a nevelésről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 3-15. (2000)

Csala Istvánné Ranschburg Ágnes: A ,Történelem és társadalomismeret' alapműveltségi vizsga történetéhez. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 36-45. (2000)

Csapó Benő: Utószó a Magyar Pedagógia századik évfolyamához. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 531-533. (2000)

Csapó Benő: A minőségfejlesztés az oktatási rendszer fejlődésének katalizátora. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 75-82. (2000)

Csapó Benő: A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 343-366. (2000)

Csehák Kálmán: Az államalapító Szent István : "A valaha élt legnagyobb magyar államférfi". In: Magyar millenium 1000-2000 - Magyar Szó melléklete. pp. 4-8. (2000)

Cserti Csapó Tibor; Ignácz Mária: Van-e közük a cigány kisebbségi önkormányzatoknak a cigány oktatási programokhoz? In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 96-102. (2000)

Csikós Csaba: A tékozló fiú példázata. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 17-23. (2000)

Csillag Ferenc: A változatlanság veszélyei, avagy Kékszakállú kerítést emelt: hozzászólás Trencsényi László cikkéhez. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 119-121. (2000)

Csányi Erzsébet: Világirodalmi kontúr : esszék, tanulmányok. ISBN 963 0047 829

Császár Zsuzsa: Európai biztonságpolitika tanárszemmel. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 94-96. (2000)

Csíkos Csaba: Investing in Education. Analysis of the 1999 World Education Indicators : OECD, Paris, 2000. 192 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 118-119. (2000)

Daniss Győző: A Fisgaga volt az első határvonal : nyertek is, veszítettek is területeket Árpád-házi királyaink. In: Népszabadság, (58) 42. pp. 24-25. (2000)

Daniss Győző: Körülöttünk a gyepű : a honfoglalók a szállásterület többszörösét tartották fennhatóságuk alatt. In: Népszabadság, (58) 18. pp. 22-23. (2000)

Daniss Győző: Szőlők, szolgák, vasárnapok : az államlapítás korának írott forrásai [könyvismertetés]. In: Népszabadság : országos napilap, (58) 30. p. 10. (2000)

Demeter Katalin: A kisiskolások erkölcsi neveléséről. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 55-62. (2000)

Demeter Tamás: Nézetek ütközőpontján (Neumer Katalin: Gondolkodás, beszéd, írás). In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 111-113. (2000)

Depaepe Marc; Buyse Raymond: A kísérleti pedagógia, reformpedagógia és a pedagógiai gyakorlat : gondolatok ezek kölcsönös kapcsolatáról, Jozef Emiel Verheyen Zavertum-i és Gent-i kísérleti iskolájának példája alapján (1923–1940). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 17-32. (2000)

Dobozi Eszter: Kommunikáció és iskolavezetés. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 16-27. (2000)

Drótos László: Emberek a gépek mögött. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 10-13. (2000)

F. Lassú Zsuzsa; Elekné Szarvas Anett: Jane Elliott nyomában – az előítéletek csökkentése a tanárképzésben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 227-242. (2000)

Farkas Edit: Egy versolvasás dinamizmusa : Pilinszky János: Introitusz. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 70-74. (2000)

Fehérvári Anikó: Az iskolarendszeren kívüli képzés : egy hallgatói vizsgálat tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 34-48. (2000)

Felkai László: Gróf Zichy János, a kultuszminiszter. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 53-58. (2000)

Felkai Piroska: Az átmenet retorikája : Gustave Flaubert: Bouvard és Pécuchet. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 75-82. (2000)

Fenyődi D. György: A hódító alakja : évszázadok Don Juanja. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 59-64. (2000)

Forray R. Katalin: Pályakezdő cigány fiatalok : a munkavállalás lehetőségei Baranya megyében. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 3-15. (2000)

Fábián Gyöngyi: A mentor szerepének szociálpszichológiai megközelítése. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 76-81. (2000)

Fáyné Dombi Alice: Az emberi minőség esélyei. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 106-107. (2000)

Fóris Ágota: Kezdeti lépések a lexikográfia-oktatásban. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 83-88. (2000)

Fóris Ágota; Rákosi Viktória; Novacsek Adrienn; Vágó Lívia; Sümegi Szilvia; Varga Diána Judit; Nagy Klára; Kóbor Márta; Kozma Ida Zsuzsanna: Szótárak könyvben és monitoron. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 95-112. (2000)

Füzi László: A tizenéves Németh László. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 43-47. (2000)

Fűzné Kószó Mária: Joy Palmer és Philip Neal: A környezeti nevelés kézikönyve : második, javított és bővített kiadás : Körlánc Egyesület, Budapest, 2000. 231 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 521-524. (2000)

Gadó Szilvia: Magyarul mondd, anyu! : a beás nyelv nyelvszociológiai és nyelvökológiai helyzetéről. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 34-48. (2000)

Gaul Emil: A kézimunka-oktatás meghonosodása az elemi népiskolában. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 72-79. (2000)

Gál László: „Itt élned, halnod kell” : magyarok a Kárpát-medencében. In: Szekszárdi Vasárnap : Szekszárd és a környék hetilapja, (10) 3. p. 9. (2000)

Gálosi Adrienne: Fordítás és etika. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 82-92. (2000)

Gárdonyi Máté: A vizuális nevelés teológiai megközelítése. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 99-101. (2000)

Gáspár Csaba László: A filozófia oktatásának fölöttébb szükséges voltáról. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 24-30. (2000)

Géczi János: Az iszlám kertje. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 97-120. (2000)

Géczi János: Filmszemle után. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 97-100. (2000)

Géczi János: Iskolakultúra. Repertórium X. évfolyam, 2000. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 1-7. (2000)

Gúti Erika: Idegen nyelvek oktatása Hollandiában. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 102-110. (2000)

Gúti Erika: Kiút a csapdából? (Nádor Orsolya, Komlós Attila (szerk.): Nyelvi és nyelvhasználati jogok a Kárpát-medencében). In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 95-104. (2000)

Gúti Erika: Romák az oktatásban. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 49-56. (2000)

H. Nagy Péter: Életrajz/poétika? : Radnóti Miklós: Erőltetett menet - elemzési vázlat -. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 65-68. (2000)

Halmai Tamás: Elmélet a gyakorlatban. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 107-110. (2000)

Halmai Tamás: A megértés horizontja (Kulcsár Szabó Ernő: A megértés alakzatai). In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 114-116. (2000)

Halmai Tamás: Írás, olvasás, irodalom. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 114-116. (2000)

Halász Gábor: Iskolaszerkezet: a magunk előtt görgetett kérdés : Nagy József 70. születésnapjára. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 3-10. (2000)

Hansági Ágnes: Diszkusszió nélküli vita: néma-játék : a ,Klárisok'-vita mint hatástörténeti paradigma. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 80-91. (2000)

Hegedűs Péter: A Szabó Ervin Könyvtár új székháza. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 56-60. (2000)

Hinzen Heribert: A nemzetközi felnőttképzés komparatív és kooperatív aspektusai. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 66-71. (2000)

Hites Sándor: Ugyanakként mondása másnak. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 69-79. (2000)

Horváth Zsuzsanna: Az érettségi reform mozzanatainak elemzése. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 58-68. (2000)

Horváthné Papp Ibolya: Talán mégis megszerettethető? : a kémiai számítási feladatokról. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 161-165. (2000)

Ittzés Mihály: Nyílt levél Trencsényi Lászlóhoz. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 115-119. (2000)

Iván Zsuzsanna: A kommunikáció szerepe az iskola irányításában. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 3-15. (2000)

Iván M. Zsuzsanna: Kis testsúly - evolúciós stratégia? In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 77-80. (2000)

Juhász Zoltán: Információátadás a népzenében. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 93-101. (2000)

Józsa Krisztián: Az iskola és a család hatása a tanulási motivációra. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 69-82. (2000)

Kabai Lóránt: Pedagógiai kalauz (Horváth Attila: Elméletek a nevelésről). In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 106-110. (2000)

Kajtár István: Jog és iskola. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 71-82. (2000)

Kajtár István: A jog kulturális holdudvara. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 3-8. (2000)

Kajári Zsófia: A legnagyobb magyar államférfi. In: Vas népe : a megye napilapja, (45). p. 5. (2000)

Kamarás István: Etika és erkölcstan. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 87-90. (2000)

Kamarás István: Rejtett tanterv (Veres András: Művek, pályák, nemzedékek). In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 105-107. (2000)

Karikó Sándor: Előzetes megjegyzések nevelésfilozófiai paradigmákhoz. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 25-33. (2000)

Karlovitz János: Tankönyvügyünk - történeti és nemzetközi összehasonlítások tükrében. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 93-102. (2000)

Keczer Gabriella: Hazahozzák a Nobel-díjas tudós hamvait. Emlékház Szent-Györgyi Albertnek. In: Délmagyarország, (90) 135. p. 7. (2000)

Keczer Gabriella: A város ás az egyetem adóssága. In: Délmagyarország, (90) 135. p. 7. (2000)

Kelemen Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága 2000. évi tevékenységéről. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 529-530. (2000)

Kelemen Elemér: Jelentés az MTA Pedagógiai Bizottsága Neveléstörténeti Albizottsága tevékenységéről (1996-1999). In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 121-124. (2000)

Kelemen Elemér: Oktatásügyi változások Kelet-Európában. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 315-330. (2000)

Kelemen Elemér: Zibolen Endre neveléstörténeti munkássága. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 97-104. (2000)

Kende Ágnes: A kudarcok okai. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 57-62. (2000)

Keveházi Katalin: Könyvtárszoba a hálózaton : a Szegedi Egyetemi Könyvtár régi könyveinek feldolgozása Corvina-rendszerben. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 83-87. (2000)

Kiss Erzsébet: Roma gyerekek képzése a Kárpátok Eurorégió magyarországi területén : az edelényi példa. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 69-77. (2000)

Kiss Ilona: Magyar művészkönyvek Frankfurtban (Goethe Intézet: Magyar Művészkönyvek Bibliotékája). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 109-111. (2000)

Kocsis Mihály: Egy Baranya megyei iskolai tudásmérés néhány vizsgálati területéről. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 3-13. (2000)

Kocsis Mihály: Pedagógusképzés és továbbképzés. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 94-100. (2000)

Kokas Károly: Könyvtárak az ezredforduló után. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 3-9. (2000)

Koltai Dénes; Várnagy Péter: A magyar felnőttoktatás jogi környezete. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 61-65. (2000)

Komáromi Gabriella: Tutajos "tanulóévei" : Fekete Istvánról évfordulók idején. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 82-89. (2000)

Kontra József: A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 249-273. (2000)

Kovács Etele: A testnevelő tanárok véleménye a kibocsátó intézmény képző munkájáról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 499-520. (2000)

Kovács Szilvia: A Galois-gráf alkalmazása a fizika tanításában. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 46-56. (2000)

Krajnik József: Az arisztotelészi szépség, jóság, igazság a művészeti nevelésben. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 9-16. (2000)

Krausz Katalin: Az antiszemitizmus tragikus komédiája : Shakespeare: A velencei kalmár. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 91-98. (2000)

Krisztián Béla: Az emberi erőforrás : képzési stratégia Pécsett. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 74-83. (2000)

Krisztián Béla: Iskolaelméletek és iskolai élet (Zrinszky László könyvéről). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 115-117. (2000)

Kyle Robert A.; Shampo Marc A.: Albert Szent-Györgyi – Nobel laureate. In: Mayo Clinic Proceedings, (75) 7. p. 722. (2000)

Kéri Katalin: Tudományok és tanulmányi tervek a középkori iszlám világban. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 81-96. (2000)

L. Nagy Zsuzsa: Trianonról. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 26-32. (2000)

Ladányi Andor: Zibolen Endre tevékenysége a szervezett felsőoktatás-elméleti kutatások megindítása terén. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 105-111. (2000)

Ligeti György: Mit tehet az iskola? : roma-kép az iskolában. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 16-26. (2000)

Liskó Ilona: Szülői vélemények az általános képzés meghosszabbításáról. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 3-14. (2000)

Lizakovszky Éva: A kétnyelvű gyermek. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 103-106. (2000)

Lukács Barnabás: A halmozottan hátrányos helyzetű és cigány fiatalok nevelése - oktatása - szakképzése: a kazincbarcikai Don Bosco Szakképző és Általános Iskola modellje. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 63-68. (2000)

Lukács László: A püspöki kar körlevele a házasságról és a családról. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 87-95. (2000)

Lányi András: Az iskolai etikaoktatás vitájához. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 91-93. (2000)

Lénárd Sándor; Rapos Nóra: A felsőoktatás modernizálásának néhány tendenciája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 33-51. (2000)

Magyar László András: Az arab orvostudomány. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 69-80. (2000)

Makai Éva; Trencsényi László: A roma-pedagógia előzményei és jelene. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 87-92. (2000)

Marton Ferenc: Variatio est mater studiorum. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 127-140. (2000)

Mihály Petra: Egy "ízig-vérig normális regény". In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 79-88. (2000)

Miklóssy Endre: A tanítók nemzedéke. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 33-42. (2000)

Miltényi Miklós: Makettek a történelemtanításban. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 88-98. (2000)

Molnár Edit Katalin: A fogalmazási képesség fejlődésének mérése. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 49-59. (2000)

Molnár László: Robert B. Cairns, Glen H. Elder, Jr. és E. Jane Costello (szerk): Developmental Science : Cambridge University Press, Cambridge 1996. 291 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 243-245. (2000)

Montgomery A. Y.; Molnár Edit Katalin: Technikák és eszközök a tanulói feladatok és dolgozatok automatizált értékelésére. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 459-472. (2000)

Mrázik Júlia: Normatudat - nyelvi norma (Kemény Gábor (szerk.): La norme linguistique). In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 110-114. (2000)

Murányi Yvett: Piscator, Brecht, Artaud. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 57-62. (2000)

Máthé Andrea: Shakespeare magyarországi húgai (Fábri Anna: A nő és hivatása. Szemelvények a magyarországi nőkérdés történetéből 1777-1865). In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 112-115. (2000)

Máthé József: "Görnyesztnek bíbor harmatok" : József Attila: Pöttyös. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 129-132. (2000)

Mészáros Anita: Etnikai hangsúly vagy közösségismeret? In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 27-33. (2000)

Mészáros Anita: A változatosság pedagógiája. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 28-35. (2000)

Nagy József: Összefüggés-megértés. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 141-185. (2000)

Nagy Lászlóné: Analógiák a biológiában : tudomány és tanítás. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 28-33. (2000)

Nagy Lászlóné: Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 275-302. (2000)

Nagy Mária: Nemzetközi tendenciák. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 103-107. (2000)

Nagy Péter Tibor: Hittanoktatás az ötvenes években. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 38-46. (2000)

Nagy Péter Tibor: Hittanoktatás és világnézeti nevelés 1956 után. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 121-129. (2000)

Nagy Péter Tibor: Iparos-tanonc oktatáspolitika az irányított gazdaság születésének évtizedeiben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 79-96. (2000)

Nagy Péter Tibor: Zsidóság, asszimiláció, iskola-stratégia. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 99-102. (2000)

Niederhauser Emil: Tízkötetes magyar történet [könyvismertetés]. In: Népszabadság : országos napilap, (58) 294. p. 10. (2000)

Nikolov Marianne: Kódváltás pár- és csoportmunkában általános iskolai angolórákon. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 401-422. (2000)

Nyíri András: Szomorú trópusok közelében : etnikus kultúra vagy a szegénység kultúrája-e a cigányságé? In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 47-56. (2000)

Nádasi Edit: Az írástanulás titkai. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 108-110. (2000)

Nádori László: Az Európai Unió és a magyar sport. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 58-66. (2000)

Németh András: Nemzetközi tudományfejlődési és recepciós tendenciák a század első hazai pedagógiai lexikonjaiban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 187-207. (2000)

Nóbik Attila: Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 367-376. (2000)

Osgyán [Edina]: Nobel-díjasaink relikviái / Osgyán [Edina]. In: Magyar Nemzet, (63) 116. p. 15. (2000)

Palkó Gábor: Az újraolvasás folyamata. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 111-113. (2000)

Panek Sándor: Hogyan vált szentté a korona? : Dr. Kristó Gyula történész a középkori hatalmi jelvényekről. In: Délmagyarország, (90) 7. p. 6. (2000)

Panek Sándor: A beilleszkedés jelképe : Dr. Kristó Gyula történész: a koronát 1001. április 4. és augusztus 23. között küldhette a pápa. In: Délmagyarország, (90) 194. p. 7. (2000)

Pelles Tamás: A pannonhalmi olasz gimnázium. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 63-70. (2000)

Perger Péter: Kézikönyv a könyvről (V. Ecsedy Judit: A könyvnyomtatás Magyarországon a kézisajtó korában 1473-1800). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 105-109. (2000)

Perjés István: A berámázott világ : a kerettantervek néhány elvi kérdéséről. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 57-70. (2000)

Petőfi S. János; Benkes Zsuzsa: A multimediális szövegek megközelítései (2. rész). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 18-27. (2000)

Petőfi S. János; Benkes Zsuzsa: A multimediális szövegek megközelítései. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 49-57. (2000)

Pléh Csaba: A demokrácia, a szabadság és a pszichológusok. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 83-87. (2000)

Polgár Szabolcs: Kereskedelem a Fekete-tenger északi partvidékén a 9-10. században : a Ğayhānī-féle leírás adatai a magyarok és a De Administrando Imperio értesülései a besenyők kereskedelméről. In: A népvándorláskor kutatóinak kilencedik konferenciája : Eger, 1998. szeptember 18-20. pp. 193-206. (2000)

Pollmann Ferenc: Történelmi leckék : videókazettákon a közelmúlt történelme. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 107-108. (2000)

Pápszi Szilvia: Visszájára fordult világ : Weöres Sándor: Merülő Saturnus. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 132-138. (2000)

Pásku Judit; Münnich Ákos: Az extrakurrikuláris oktatás nem specifikus hatásai. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 59-77. (2000)

Péntek János: Közelebb a szöveghez (Petőfi S. János - Benkes Zsuzsa: A szöveg megközelítései). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 102-105. (2000)

Pólya Zoltán: Kilenc év Csenyétén. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 80-87. (2000)

R. Várkonyi Ágnes: Vázlat a művelődéstörténet helyzetéről. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 32-37. (2000)

Radnóti Katalin: Az induktív módszer zavarai az oktatásban. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 34-44. (2000)

Radnóti Katalin: tudományos gondolkodás története (Rapolyi László - Szegedi Péter: A tudományos gondolkodás története). In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 221-227. (2000)

Rajsli Ilona: Ezredvég - "gyorskultúra" - nyelv : mit tehet a nyelvész? In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 19-24. (2000)

Reisz Terézia: Az iskolai teljesítmények szociokulturális megközelítése. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 50-62. (2000)

Reisz Terézia: Újító pedagógusok és pedagógiai innováció. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 3-14. (2000)

Rumbold Éva: A tautológia többletjelentése. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 52-58. (2000)

S. Szabó Péter: Prohászka Ottokár betiltott írásai (Prohászka Ottokár: Élő kereszténység). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 111-115. (2000)

Sebő Péter: Hűnek maradni az irodalomhoz : Jorge Luis Borges. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 38-45. (2000)

Sebő Péter: A tudomány racionalitásának felszámolása : Feyerabend kísérletei. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 31-43. (2000)

Sennyey Pongrácz: A könyvtár jövője : hozzászólás Kokas Károly cikkéhez. In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 91-94. (2000)

Sikné Lányi Cecília: 12–14 éves tanulók számítógép használata. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 331-342. (2000)

Silling István: Szakrális motívumok, nyelvi sajátságok : Herceg János: Ég és föld. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 144-152. (2000)

Solt Kornél: D'Artagnan elveszíti a kalapját : rejtett ellentmondások egy regényben. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 113-115. (2000)

Somorjai Eszter: A színház szerepe. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 111-113. (2000)

Somorjai Eszter: A "színi hatás" : színház és dráma viszonya egy Vörösmarty-drámában. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 26-37. (2000)

Stemler Miklós: Olvasni jó? (L. Simon László - Thimár Attila [szerk.] Az olvasó - az olvasás. Irodalmi tanulmányok). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 99-102. (2000)

Stemler Miklós: A befogadás útjai. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 111-114. (2000)

Surányi Bálint: Az oktatási expanzió: problémák és perspektívák. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 38-50. (2000)

Sz. Á.: István király és az államiság. In: Petőfi Népe : a Duna-Tisza köze napilapja, (55) 194. p. 4. (2000)

Sz. Á.: Szent István és az államiság. In: Tolnai Népújság, (11) 11. p. 1. (2000)

Sz. Molnár Szilvia: A líraolvasás lehetőségei (Menyhért Anna: 'Én'-ek éneke). In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 117-119. (2000)

Sz. Molnár Szilvia: A világ mint könyvtár, tehát képzet (Jorge Luis Borges Bábeli könyvtára). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 73-75. (2000)

Szabó Ildikó; Falus Katalin: Politikai szocializáció közép-európai módra a magyar sajátosságok. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 383-400. (2000)

Szabó János: A Magyar Honvédség hivatásos állománya és a cigány származású katonák. In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 88-95. (2000)

Szakály Márta: A biológia érettségi-feladatbank munkálatai. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 23-39. (2000)

Szegedy-Maszák Zoltán: Intermedia NEAR Computer. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 166-176. (2000)

Szekszárdi Júlia: A serdülők erkölcsi szocializációja : útkeresés a labirintusban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 473-498. (2000)

Szende László: Az államalapítás korának írott forrásai. Az előszót írta, a szövegeket válogatta, a kötetet szerkesztette Kristó Gyula, Szegedi Középkortörténeti Könyvtár 15. Szegedi Középkorász Műhely, Szeged 1999. 470 p. [könyvismertetés]. In: FONS, (7) 2. pp. 305-315. (2000)

Szentpéteri Márton: Egy régi magyaros konferenciakötet (Jankovits László és Kecskeméti Gábor (szerk.): Janus Pannonius és a humanista irodalmi hagyomány). In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 115-117. (2000)

Szombathy Bálint: A szentségtelenített mozgókép (Bóna László: Fantomképek). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 105-107. (2000)

Sándor Sára: Loïc Chamel: Le pasteur Oberlin : Presses Universitaires de France, 1999. 124 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 1. pp. 113-115. (2000)

Takács Gáborné; Takács Gábor: A tanulók gondolkodásáról : egy fővárosi iskola 13 éves diákjainak vizsgálata. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 44-54. (2000)

Takács Tímea: Gyökök és együtthatók közötti összefüggés tanítása. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 40-44. (2000)

Takács Viola: A Galois-gráfok pedagógiai alkalmazása. ISBN 963 0047 837

Takács Viola: Médiumpedagógia szak Pécsett. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 12-18. (2000)

Takács Viola: A szülők iskolai végzettsége és gyermekeik iskolázási terve. In: Iskolakultúra, (10) 8. pp. 14-33. (2000)

Tarbay Ede: Erósz a népmesében. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 79-88. (2000)

Tarbay Ede: Ítélet a népmesében. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 90-98. (2000)

Tarcsa Zoltán: A szabadság szigetei : az Általános Művelődési Központok esélyeiről. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 88-94. (2000)

Tardos Katalin; Vörös Miklós: Két klasszikus magyarul (Marie Jahoda, Paul F. Lazarsfeld és Hans Zeisel: Marienthal; William Foote Whyte: Utcasarki társadalom). In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 101-106. (2000)

Tonnerre Noël Yves: Présentation [könyvismertetés]. In: Mémoire des Princes Angevins, (1). pp. 31-32. (2000)

Trencsényi László: Lengyel László esete Lengyel Lászlóval. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 110-112. (2000)

Tunkli Gábor: Iskolakultúra Nap, 1999. A minőségbiztosítás kérdései. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 69-74. (2000)

Tétényi Csaba: Ki az, aki jelent? : egy Mészöly-novella "moralizáló" olvasata. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 138-144. (2000)

Tószegi Zsuzsanna: A digitális könyvtár mítosza. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 14-19. (2000)

Tóth Dénes: Palasovszky Ödön és az "új elvű színház". In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 88-91. (2000)

Tóth Klára: Védtelenül? (Marcell Friedmann: Televízió és agresszió). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 113-114. (2000)

Tóth Olga: Egy szociológiai alapmű (Michael Young és Peter Willmott: Család és rokonság Kelet-Londonban). In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 114-116. (2000)

Tóth Zoltán: "Bermuda-háromszögek" a kémiában. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 71-76. (2000)

Török Lajos: A Petőfi-értés lehetséges útjai. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 113-117. (2000)

Ugrin Gáborné: Könyvtárpedagógia. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 60-67. (2000)

Ungváry Rudolf: Az ETO szükségessége. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 27-31. (2000)

V. Gilbert Edit: A magyar irodalom orosz olvasmányai. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 113-119. (2000)

Vankó Annamária: Az én-elbeszélés alternatívái : Gérard Genette, Dorrit Cohn és Mieke Bal narratológiája. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 152-161. (2000)

Varga Gábor: Dr. Harsányi András (1914-1966); Baráth Béla: Martonfalvi György munkásságának jelentősége... : a Debreceni Teológiai Egyetem Harsányi Alapítványának Kiadványai, Debrecen, 2000. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. p. 525. (2000)

Vass István: Változásigény az elemi oktatásban (is)? In: Iskolakultúra, (10) 5. pp. 67-72. (2000)

Vass Vilmos: Az oktatás tartalmi szabályozása : nemzetközi kitekintés. In: Iskolakultúra, (10) 6-7. pp. 48-57. (2000)

Vastagh Zoltán: Az iskolai oktatás hatékonyságát növelő kooperatív, kiscsoportos oktatás. In: Iskolakultúra, (10) 2. pp. 19-25. (2000)

Vecsey Zoltán: A tudatos élmény problémái empirikus nézőpontból. In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 11-17. (2000)

Vidovszky György: 698 megabájt szellemi kihívás (Hartai László - Hirsch Tibor: Jancsó CD-ROM). In: Iskolakultúra, (10) 10. pp. 109-112. (2000)

Vinczellér Katalin: Szép és Szomory. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 63-68. (2000)

Vágó Irén: Ösztönző formák. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 74-75. (2000)

Vári György: Gyermek a Műhelyben. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 77-82. (2000)

Vári György: "Vígan kimaradni e korból" : óda az észhez - In memoriam Vas István. In: Iskolakultúra, (10) 1. pp. 108-110. (2000)

Vértes László: Németh László és Szent-Györgyi Albert. Tisztelgés évfordulókra. In: Orvosi Hetilap, (141) 52. pp. 2831-2833. (2000)

Vígh Dániel: Szakközépiskolai oktatók a multimédiás tananyagokról. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 2. pp. 209-225. (2000)

Vörös Miklós: A skacok. In: Iskolakultúra, (10) 9. pp. 102-106. (2000)

Z. Karvalics László: Az elefánt testrészei : az információtörténelem mint szemléletmód. In: Iskolakultúra, (10) 4. pp. 20-26. (2000)

Zrinszky László: A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 3. pp. 303-313. (2000)

Zsolnai Anikó: Gian Vittorio Caprara és Daniel Cervone: Personality: Determinants, Dynamics, and Potentials : Cambridge University Press, Cambridge, 2000. 488 o. : [könyvismertetés]. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (100) 4. pp. 526-527. (2000)

Zákány Tóth Péter: Megszakítottság, folytonosság, többszólamúság (Veres András: Művek, pályák, nemzedékek). In: Iskolakultúra, (10) 12. pp. 107-115. (2000)

Zátonyi Sándor: Tanári és tanulói vélemények a fizika tananyagáról. In: Iskolakultúra, (10) 3. pp. 15-22. (2000)

[Schmitt Pál]: A legfontosabb polgári erények. In: Magyar Nemzet, (63) 103. p. 7. (2000)

Árvai Mara: AA világban mindig volt egy megújulási készség, és ezt mindig a fiatalok hozták" : beszélgetés Dr. Kristó gyulával, a Szegedi Tudományegyetem középkorász professzorával. In: Egyetem : a szegedi felsőoktatás információs háttérmagazinja, (2) 7. pp. 7-12. (2000)

Éliás Balázs: A paradigmaváltás dilemmái a középfokú magyartanításban. In: Iskolakultúra, (10) 11. pp. 46-49. (2000)

A lista elkészítésének dátuma 2024. március 29. 13:02:27 CET.