Dudok Fanni: A kelet-közép-európai térség országai oktatási rendszerének összehasonlítása. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 361-383. (2018)
Gaul-Ács Ágnes; Kárpáti Andrea: Óvodás gyermekrajzok vizsgálata a három narratív rajz képalkotó feladatsorral. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 3. pp. 279-306. (2018)
Gál-Szabó Zsófia; Korom Erzsébet: Felsoroló kombinatív feladatok megértésének vizsgálata az elemszám, az ismétlődés és a felcserélhetőség kritériumok alapján. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 385-413. (2018)
Hörich Balázs; Bacskai Katinka: Az iskolai lemorzsolódás intézményi jellemzői. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 133-156. (2018)
Józsa Gabriella; Józsa Krisztián: Végrehajtó funkció : elméleti megközelítések és vizsgálati módszerek. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 175-200. (2018)
Kovács Klára: Magyarországi és határon túli hallgatók egészségrizikó-magatartását befolyásoló tényezők. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 27-54. (2018)
Kovács Klára: A sportolás és a perzisztencia összefüggésének vizsgálata öt ország hallgatóinak körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 3. pp. 234-254. (2018)
Molnár Pál; Pintér Henriett: Az együttműködés iránti attitűd hatása a közös tanulás és a közösséghez tartozás észlelésére kutatásalapú tanulásban részt vett tanulók körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 3-26. (2018)
Molnár Pál; Pintér Henriett; Tóth Edit: A szakmai együttműködések leképeződése a hazai neveléstudományi folyóiratokban : a társszerzői hálózat. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 327-360. (2018)
Mándoki Noémi: Korai kötődés, anya-gyermek interakciók és autizmus spektrum zavar. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 3. pp. 255-278. (2018)
Nagy Gyula; Molnár Gyöngyvér: A Magyar Pedagógia folyóirat tudománymetriai elemzése a hivatkozási szokások és a hivatkozási hálózatok tükrében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 3. pp. 203-235. (2018)
Pikó Bettina; Obál Annabella: A testképpel összefüggő és pszichológiai tényezők szerepe a serdülő lányok médiabeli megjelenéssel kapcsolatos attitűdjeiben. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 4. pp. 309-325. (2018)
Pásztor-Kovács Anita; Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér: Kollaboratív problémamegoldó képességet vizsgáló dinamikus teszt fejlesztése. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 73-102. (2018)
Sukhbaatar Batdulam; Tarkó Klára: Contexts of school and Herder family communication in Mongolia : a conceptual framework. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 157-174. (2018)
Tongori Ágota; Molnár Gyöngyvér: Az interneten való böngészés hatékonyságának vizsgálata 6-11. évfolyamos diákok körében. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 2. pp. 105-132. (2018)
Öveges Enikő: A nyelvi előkészítő évfolyam kezdete és megvalósulása : tapasztalatok és eredmények. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (118) 1. pp. 55-71. (2018)