Magyar pedagógia című kiadvány cikkei

Vissza
Export [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Válasszon: 2008
Találatok száma: 18.

2008

Bacskai, Katinka: Református iskolák tanárai. Magyar pedagógia, (108) 4. pp. 359-378. (2008)

Csizér, Kata and Kontráné Hegybíró, Edit and Sáfár, Anna: Siketek és nagyothalló felnőttek idegennyelv-tanulási motivációja. Magyar pedagógia, (108) 4. pp. 341-357. (2008)

Csíkos, Csaba: Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei. Magyar pedagógia, (108) 2. pp. 97-134. (2008)

Dorner, Helga and Kárpáti, Andrea: Mentorált innováció virtuális tanulási környezetben. Magyar pedagógia, (108) 3. pp. 225-246. (2008)

Hamar, Pál and Karsai, István: Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében. Magyar pedagógia, (108) 2. pp. 135-147. (2008)

Hamvai, Csaba and Pikó, Bettina: Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában: a pozitív pedagógia kihívásai. Magyar pedagógia, (108) 1. pp. 71-92. (2008)

Hoffmann, Zsuzsanna: Görög nevelés és műveltség a hellenizmus korában. Magyar pedagógia, (108) 3. pp. 271-282. (2008)

Janurik, Márta: A zenei képességek szerepe az olvasás elsajátításában. Magyar pedagógia, (108) 4. pp. 289-317. (2008)

Kasik, László: 4-17 évesek szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése a pedagógusok értékelése alapján. Magyar pedagógia, (108) 3. pp. 247-269. (2008)

Kasik, László: A szociálisérdek-érvényesítő képességek működésének jellemzői 4,8,11 és 17 éves korban. Magyar pedagógia, (108) 2. pp. 149-193. (2008)

Kis Jenőné Kenesi, Éva: A zene szerepe végzős tanító szakos hallgatók szabadidős tevékenységében. Magyar pedagógia, (108) 4. pp. 319-339. (2008)

Mann, Miklós and Donáth, Péter and Farkas, Mária: Donáth Péter: A magyar művelődés és a tanítóképzés történetéből, 1868–1958 : szerk.: Farkas Mária. Budapest. Trezor Kiadó, 2008. 830 o. : [könyvismertetés]. Magyar pedagógia, (108) 2. pp. 195-196. (2008)

Nunes, Terezinha: A racionális számok megértése. Magyar pedagógia, (108) 1. pp. 5-27. (2008)

Pető, Ildikó and Mitchell, David R.: David R. Mitchell: Special educational needs and inclusive education: major themes in education : RoutLedgeFalmer, USA és UK. 2004. 1634 o. Magyar pedagógia, (108) 1. pp. 93-94. (2008)

Püski, Tamás: Foglalkozási karrierkép a mezőberényi és békési gimnazisták körében. Magyar pedagógia, (108) 1. pp. 53-69. (2008)

Tóth, Edit and Koretz, Daniel: Koretz, Daniel: Measuring up: what educational testing really tells us : Harvard University Press, Cambridge, M.A. 2008. 353 o. : [könyismertetés]. Magyar pedagógia, (108) 3. pp. 283-285. (2008)

Vidákovich, Tibor: A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig. Magyar pedagógia, (108) 3. pp. 199-224. (2008)

Vigh, Tibor: Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei. Magyar pedagógia, (108) 1. pp. 29-51. (2008)

A lista elkészítésének dátuma Wed Oct 18 00:18:51 2017 CEST.