Lázár Szilárd: A gondolatban való kisérletezés [!kísérletezés] didaktikai jelentősége a fizikai oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 297-302. (1909)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
mp_1909_1384_297-302.pdf Letöltés (634kB) | Előnézet |
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata |
Kötet: | 18 |
ISSN: | 0025-0260 |
Nyelv: | magyar |
Dátum: | 1909 |
Oldalak: | pp. 297-302 |
Kulcsszavak: | Természettudományos nevelés kísérletek, Kísérletek tervezés természettudományi, Fizika kísérletek, Fizika tanítása |
A feltöltés ideje: | 2017. jún. 07. 09:28 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:38 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8514 |
Tétel nézet |