A gondolatban való kisérletezés [!kísérletezés] didaktikai jelentősége a fizikai oktatásban

Lázár Szilárd: A gondolatban való kisérletezés [!kísérletezés] didaktikai jelentősége a fizikai oktatásban. In: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata, (18). pp. 297-302. (1909)

[thumbnail of mp_1909_1384_297-302.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
mp_1909_1384_297-302.pdf

Letöltés (634kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Magyar pedagógia : a Magyar Tudományos Akadémia Pedagógiai Bizottságának folyóirata
Kötet: 18
ISSN: 0025-0260
Nyelv: magyar
Dátum: 1909
Oldalak: pp. 297-302
Kulcsszavak: Természettudományos nevelés kísérletek, Kísérletek tervezés természettudományi, Fizika kísérletek, Fizika tanítása
A feltöltés ideje: 2017. jún. 07. 09:28
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:38
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/8514
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet