A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba?

Sebestyén Krisztina: A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? In: Iskolakultúra, (31) 5. pp. 125-128. (2021)

[thumbnail of iskolakultura_2021_005_125-128.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_005_125-128.pdf

Letöltés (829kB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 31
Szám: 5
ISSN: 1215-5233
Nyelv: magyar
Közreműködők:
Közreműködés típusa
Közreműködők
NEM RÉSZLETEZETT
Hegedűs Roland
Nyomdász/kiadó: Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Kiadás, keletkezés helye: Szeged
Dátum: 2021
Oldalak: pp. 125-128
Megjegyzések: Bibliogr.: 128. p.
Kulcsszavak: Hátrányos helyzet - oktatásügy - könyvismertetés
Kapcsolódó URL: http://misc.bibl.u-szeged.hu/59189/
A feltöltés ideje: 2021. júl. 13. 15:36
Utolsó módosítás: 2021. júl. 13. 15:36
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59191
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet