Sebestyén Krisztina: A hátrányos helyzetűek tanulmányi sikerességének többszempontú értelmezése : Hegedűs Roland: Kompetenciák - Hátrányok - Térségek. Avagy honnan, s hogyan jutnak el a hátrányos helyzetűek a felsőoktatásba? In: Iskolakultúra, (31) 5. pp. 125-128. (2021)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_2021_005_125-128.pdf Letöltés (829kB) | Előnézet |
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 31 |
| Szám: | 5 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Nyelv: | magyar |
| Közreműködők: | Közreműködés típusa Közreműködők NEM RÉSZLETEZETT Hegedűs Roland |
| Nyomdász/kiadó: | Szegedi Tudományegyetem, Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
| Kiadás, keletkezés helye: | Szeged |
| Dátum: | 2021 |
| Oldalak: | pp. 125-128 |
| Megjegyzések: | Bibliogr.: 128. p. |
| Kulcsszavak: | Hátrányos helyzet - oktatásügy - könyvismertetés |
| Kapcsolódó URL: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/59189/ |
| A feltöltés ideje: | 2021. júl. 13. 15:36 |
| Utolsó módosítás: | 2021. júl. 13. 15:36 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/59191 |
![]() |
Tétel nézet |

