Peremhelyzetben : alternatív pedagógiai módszerek esélye cigány gyermekek oktatásában

Sághy Erna: Peremhelyzetben : alternatív pedagógiai módszerek esélye cigány gyermekek oktatásában. In: Iskolakultúra, (5) 6-7. pp. 136-139. (1995)

[thumbnail of iskolakultura_1995_006_007_136-139.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
iskolakultura_1995_006_007_136-139.pdf

Letöltés (5MB) | Előnézet
Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 5
Szám: 6-7
ISSN: 1215-5233
Dátum: 1995
Oldalak: pp. 136-139
Megjegyzések: Bibliogr. a jegyzetekben: 139. p.
Kulcsszavak: Pedagógia - alternatív, Oktatás - cigányoké - Magyarország, Cigányok - általános iskola - oktatás - Magyarország, Kísérleti pedagógia - Magyarország, Reformpedagógia
A feltöltés ideje: 2018. okt. 04. 10:17
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:11
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/44650
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet