Modernizálódó történelemtanítás – kisebbségi helyzetben

Vajda Barnabás: Modernizálódó történelemtanítás – kisebbségi helyzetben. In: Iskolakultúra, (17) 11-12. pp. 110-119. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_110-119.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_11_12_110-119.pdf

Letöltés (119kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A nemzetközi szakirodalomban hosszabb ideje zajló diskurzus tárgya a nemzettudat iskolai történelemoktatásban való megjelenítése. A vita természetesen nem új, talán csak árnyaltabbá vált, így az érvelés sem csak a nemzet mint fogalom egzakt(abb) meghatározásának lehetőségeiről folyik, hanem arról is, mi tekinthető nemzeti értéknek.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 11-12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 110-119
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:07
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42794
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet