Gondolkodásfejlesztés informatika órán

Tóth Péter: Gondolkodásfejlesztés informatika órán. In: Iskolakultúra, (17) 6-7. pp. 47-65. (2007)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_047-065.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_06_07_047-065.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az informatika tantárgy mindössze 15–20 éves múltra tekint vissza a közoktatásban. Ennek a tartalmában is folyamatosan változó tantárgynak a hatékony tanításához tantárgy-specifikus módszertani megközelítésre van szükség. Jelen munka keretei között néhány olyan módszer példákkal illusztrált bemutatására kerül sor, amelyek alkalmasnak tűnnek a tantervi célkitűzések között kiemelt szerepet játszó tanulói gondolkodás fejlesztésére. Ezen kívül bemutatjuk a problémamegoldás egy komplex megközelítésmódját, valamint a tudás és a képesség viszonyát is.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 17
Szám: 6-7
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2007
Oldalak: pp. 47-65
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42786
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet