Kárpáti Andrea: Tanárok informatikai kompetenciájának fejlesztése : bevezetés egy tematikus összeállításhoz. In: Iskolakultúra, (17) 4. pp. 3-7. (2007)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2007_04_003-007.pdf Letöltés (97kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az információs és kommunikációs technológiák (IKT) iskolai megjelenése világszerte a számítógépek kiszállításával kezdődött, az oktatásban feltehetőleg használható szoftverek közreadásával és az oktatási internethálózatok kiépítésével folytatódott, és csak negyedik szakaszában jutott el a leglényegesebb szereplők, a pedagógusok képzésének megszervezéséig. Úgy tűnik, az oktatáspolitikusok reménykedtek abban, hogy a fiatalok között népszerű, a munka világában nélkülözhetetlen kultúra önmagától utat talál az oktatókhoz, s trójai faló módjára új oktatási módszereket juttat be az iskola hagyományőrző falai közé.
| Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
|---|---|
| Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
| Kötet: | 17 |
| Szám: | 4 |
| ISSN: | 1215-5233 |
| Dátum: | 2007 |
| Oldalak: | pp. 3-7 |
| A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
| Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
| URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42726 |
![]() |
Tétel nézet |

