A méltányosság elvű és multikulturális nevelés esélyei a drámatanításban

Novák Géza Máté: A méltányosság elvű és multikulturális nevelés esélyei a drámatanításban. In: Iskolakultúra, (18) 3-4. pp. 133-137. (2008)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2008-3-4.pdf

Letöltés (98kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Európában 2007 a „Mindenki számára egyenlő lehetőségek éve” volt (a „Let’s make equality a reality. Together, we’ll make a difference.” szlogen jegyében). Mégpedig a befogadó iskola egy olyan koncepcióján kívánva ezt megvalósítani, amely az iskolán és a többségi csoportokon belül is kezelni tudja a tanulók közti különbségeket. Alternatívákat kínál az egyéni tanulói utak megszervezésére, miközben támogatja a tanulók teljes mértékű részvételét a legkülönbözőbb iskolai szocializációs terepeken

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 3-4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 133-137
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42614
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet