Az Educational Testing Service (ETS) informatikamérésének tapasztalatai

Dancsó Tünde: Az Educational Testing Service (ETS) informatikamérésének tapasztalatai. In: Iskolakultúra, (18) 11-12. pp. 40-55. (2008)

[thumbnail of 9_EPA00011_iskolakultura_2008-11-12.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
9_EPA00011_iskolakultura_2008-11-12.pdf

Letöltés (121kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A társadalom elvárásai az élet minden területét szabályozhatják, ezért a munkáltatók, oktatásirányítók és -fenntartók által támasztott igények az oktatás folyamatában egyre nagyobb szerepet játszanak. A tananyag egyre komplexebbé válik, az integrált tananyag megértése, elsajátítása, kiegészítése érdekében egyre több információra van szükség. Az információ szerzésére alkalmas eszközök használata és az információkezelés egyre fontosabb szerepet tölt be a tanulók életében.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 18
Szám: 11-12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2008
Oldalak: pp. 40-55
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42567
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet