Módszertani kézikönyv az iskolák önértékeléséhez

Szakall Judit: Módszertani kézikönyv az iskolák önértékeléséhez. In: Iskolakultúra, (19) 5-6. pp. 141-143. (2009)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2009-5-6.pdf

Letöltés (345kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A könyv rendszerelméletű segítséget kíván nyújtani az iskoláknak a minőségbiztosításhoz kapcsolódó értékelés számára. A pedagógiai értékelés legtöbbek által elfogadott definícióját használja: Minden pedagógiai kategóriára és jelenségre kiterjedő, metodikailag változatos értékelés, mely a visszacsatoló mechanizmusok segítségével lehetőséget teremt az eredményesség alapján történő szabályozásra. Az értékelés lehet külső és belső. A belső egyik fontos fajtása az önértékelés. Célja: az intézményi helyzetfelmérés. Résztvevői: a teljes munkatársi kör.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 5-6
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 141-143
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42514
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet