Nyitrai Ágnes: Mesék és fejlődéssegítő feladatok az 1. és a 2. osztályos olvasókönyvekben. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 3-18. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf Letöltés (693kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A mesében rejlő lehetőségek és a meséknek a 4–8 éves gyermekek életében játszott szerepe miatt kézenfekvőnek tűnik, hogy a mesék alkalmazására épülő módszerekkel próbáljuk segíteni a gyermekek fejlődését. Módszerünk kidolgozását megalapozandó, szükségesnek láttuk annak megvizsgálását is, hogy a 4–8 éves korosztály életében, otthon, az óvodában és az iskolában hogyan jelenik meg a mese. A kérdésben való tájékozódáshoz az iskolások esetében az egyik legalkalmasabb lehetőség a tankönyvelemzés.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 11 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 3-18 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42497 |
Tétel nézet |