Mesék és fejlődéssegítő feladatok az 1. és a 2. osztályos olvasókönyvekben

Nyitrai Ágnes: Mesék és fejlődéssegítő feladatok az 1. és a 2. osztályos olvasókönyvekben. In: Iskolakultúra, (19) 11. pp. 3-18. (2009)

[thumbnail of 13_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2009-11.pdf

Letöltés (693kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A mesében rejlő lehetőségek és a meséknek a 4–8 éves gyermekek életében játszott szerepe miatt kézenfekvőnek tűnik, hogy a mesék alkalmazására épülő módszerekkel próbáljuk segíteni a gyermekek fejlődését. Módszerünk kidolgozását megalapozandó, szükségesnek láttuk annak megvizsgálását is, hogy a 4–8 éves korosztály életében, otthon, az óvodában és az iskolában hogyan jelenik meg a mese. A kérdésben való tájékozódáshoz az iskolások esetében az egyik legalkalmasabb lehetőség a tankönyvelemzés.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 3-18
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42497
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet