Nagy Henriett: Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése. In: Iskolakultúra, (19) 1-2. pp. 20-29. (2009)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf Letöltés (803kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényességének tesztelésére vállalkozik.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 19 |
Szám: | 1-2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2009 |
Oldalak: | pp. 20-29 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:35 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:06 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42493 |
Tétel nézet |