Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése

Nagy Henriett: Egy objektív érzelmi intelligenciateszt konvergens és prediktív érvényességének empirikus tesztelése. In: Iskolakultúra, (19) 1-2. pp. 20-29. (2009)

[thumbnail of 13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
13_EPA00011_iskolakultura_2009-1-2.pdf

Letöltés (803kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az érzelmi intelligencia képességalapú modelljei az érzelmi intelligenciát önálló intelligenciafajtának tekintik, amely az IQ-hoz hasonlóan a maximális teljesítmény mérésén keresztül objektív tesztekkel mérhető. Jelen tanulmány egy objektív érzelmiintelligencia-teszt konvergens és prediktív érvényességének tesztelésére vállalkozik.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 1-2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 20-29
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42493
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet