Az együttműködő és versengő állampolgár nevelése: osztálytermi megfigyelések

Fülöp Márta: Az együttműködő és versengő állampolgár nevelése: osztálytermi megfigyelések. In: Iskolakultúra, (19) 3-4. pp. 41-59. (2009)

[thumbnail of 9_EPA00011_iskolakultura_2009-3-42.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
9_EPA00011_iskolakultura_2009-3-42.pdf

Letöltés (157kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az együttműködés és a versengés a társas viselkedés jelentős vonatkozásai, és mint ilyenek, nem hagyhatók figyelmen kívül a neveléstudósok, a társadalomtudósok és az állampolgáriság jelenségkörében vizsgálódók számára. (1, 2) A jó állampolgár fogalma legalább két fontos szempontot foglal magába: az egyén államhoz és a többi állampolgárhoz fűződő viszonyát (Heater, 1990).

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 19
Szám: 3-4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2009
Oldalak: pp. 41-59
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42448
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet