Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében

Veres Gábor: Kutatásalapú tanulás – a feladatok tükrében. In: Iskolakultúra, (20) 12. pp. 61-77. (2010)

[thumbnail of 5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
5_EPA00011_iskolakultura_2010-12.pdf

Letöltés (1MB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A kutatásalapú tanulás elveinek és módszereinek előtérbe kerülése egy lehetséges válasz azokra a figyelmeztető jelekre, esetenként válságjelenségekre, amelyek a hazai és ezen túl az európai természettudományos nevelésben megfigyelhetők voltak. A Rocardjelentésben foglalt javaslatok erre a területre fókuszálnak, de szélesebb kontextusban beleilleszkednek az ezredfordulóra kialakuló új pedagógiai paradigma kereteibe.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 61-77
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42401
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet