Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban

Palláné Szénási Magdolna: Grimm-mesék a pedagógiai folyamatban. In: Iskolakultúra, (20) 1. pp. 131-144. (2010)

[thumbnail of 4_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
4_EPA00011_iskolakultura_2010-01.pdf

Letöltés (514kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A páratlan kulturális értéket képviselő Grimm-mesekincs alkalmazásának mértéke a német nyelv tanítási-tanulási folyamatában megítélésünk szerint messze elmarad a kívánatostól. A jelen írással e negatív jelenség okainak feltárásához, az értékvesztéssel járó folyamat megállításához és visszafordításához kívánunk hozzájárulni. Az alábbiakban megkíséreljük bemutatni a Grimm-mese ellenes nézetek kialakulásának, fennmaradásának és terjedésének okait, körülményeit és elvégezzük a pozitív ellenvélemények felsorakoztatását.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 1
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 131-144
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42359
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet