Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között

Nagy Zsuzsanna: Középső csoportos gyermekek készségfejlettsége : összefüggés a RÖVID DIFER és Piaget feladatai között. In: Iskolakultúra, (20) 3. pp. 20-29. (2010)

[thumbnail of 12_EPA00011_iskolakultura_2010-03.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
12_EPA00011_iskolakultura_2010-03.pdf

Letöltés (506kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Gyermekeink életében az óvodában töltött évek meghatározó szereppel bírnak későbbi tanulmányaik, iskolai előmenetelük, sikerességük szempontjából. Az óvodai kezdeményezések során bekövetkező önkéntelen, természetes tanulás alapozza meg a későbbi iskolai tanulást. A 3–6 éves korban esetleg meg nem szerzett tapasztalatok később csak nehezen pótolhatók, az ebben az életszakaszban bekövetkező készség- és képességfejlesztés – az óvodások erős és könnyen aktiválható elsajátítási motivációja miatt (Józsa, 2007) – rendkívül nagy eredményeket érhet el.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 20-29
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42351
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet