Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról

Molnár Lili: Olaszországi kutatás a kommunikációról és a tanulásról. In: Iskolakultúra, (20) 2. pp. 111-113. (2010)

[thumbnail of 16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
16_EPA00011_iskolakultura_2010-02.pdf

Letöltés (501kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A római Közoktatásügyi Minisztérium megrendelésére lezajlott kutatásról számol be könyvében a szerző Giuliana Modonesi, az olaszországi felsőoktatás jegyzett szereplője, több, az oktatás modernizációját szolgáló szakmai szervezet vezető aktivistája. Az olasz Közoktatásügyi Minisztérium több rendeletben is szabályozta a tanulási zavarokkal küzdő diákok segítését, a lelki egészség megtartását és a szocio-kulturális különbségek által okozott problémák áthidalását és elfogadását. A magatartással (jólneveltséggel, viselkedéssel) összefüggő ismeretek oktatását, kompetenciák fejlesztését törvények írják elő, amelyeket gazdagon ismertet és idéz is a könyv.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 111-113
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42341
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet