Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa?

Csépe Valéria: Szóhangsúly – Az idegen nyelvek tanításának elfeledett aspektusa? In: Iskolakultúra, (20) 4. pp. 68-76. (2010)

[thumbnail of 7_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
7_EPA00011_iskolakultura_2010-04.pdf

Letöltés (583kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az elmúlt másfél évtizedben a kognitív pszichológia és az idegtudomány házasságából számos új tudományterület született. Ezek egyike, a kognitív fejlődés-idegtudomány, a 21. század első évtizedében bontokozott ki igazán, s eredményei számos kérdésben alakították át a megismerő folyamatok és az agy fejlődésének összefüggéseire vonatkozó ismereteinket. Ma számos tudományterületet fognak át azok a kutatások, amelyeknek témája a nyelvi fejlődés, az egy , illetve kettő vagy több nyelv korai és magas szintű elsajátítása (kétnyelvűség, többnyelvűség), s különösen az idegen nyelvek tanulása.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 4
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 68-76
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:06
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42284
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet