Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi

Boros Bianka: Szociális túlélés, tudás, adomány: a wuppertali törökök identifikációi. In: Iskolakultúra, (20) 11. pp. 92-104. (2010)

[thumbnail of 6_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
6_EPA00011_iskolakultura_2010-11.pdf

Letöltés (502kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Jelen munka egy egyéves kutatás első fázisának eredményeit hivatott ismertetni, melynek során a németek, a németországi törökök és a Törökországból érkező „Bildungsausländerek” egymásról alkotott képét vizsgáltam. Mindeközben körvonalazódott a török „Bildungsausländerek” sajátos helyzete, ön-identifikációja, kialakult „szociális túlélési stratégiáik” is, melyek a németországi török származású lakosság egyáltalában vett jelenlétének és helyzetének erre való hatásai nélkül értelmezhetetlenek.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 20
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2010
Oldalak: pp. 92-104
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42273
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet