Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése

Tóth Karolina: Tanulási nehézséggel küzdő gyermek fejlesztése. In: Iskolakultúra, (21) 2-3. pp. 3-16. (2011)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2011_02-03_003-016.pdf

Letöltés (496kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Minden gyermek egyedi, megismételhetetlen és különleges. Képességeik egyedi módon és eltérő ütemben fejlődnek. Vannak olyanok, akik minden lépcsőfokot problémamentesen vesznek, vannak, akik egyet-kettőt átugranak, és olyanok is, akik láthatóan szenvednek. Sajnos a szülőknek sokszor fel sem tűnik, hogy valamiben lemarad a gyermekük, hiszen manapság egyre kevesebb idő jut a beszélgetésre, a közös kirándulásokra, játékokra, az esti mesére. Ezért a családban sokszor észre sem veszik, ha a gyermek túl keveset beszél, nem szeret a szabadban játszani, ügyetlenül mászik, ugrál, vagy meg sem tudja fogni a ceruzát, hogy rajzoljon, színezzen.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 21
Szám: 2-3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2011
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:35
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42239
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet