Virágné Horváth Erzsébet: Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 116-123. (2012)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_116-123.pdf Letöltés (303kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Olvasáskultúra és pedagógiai identitás összefüggéseinek a vizsgálatát Békés megye 8 általános iskolájában és 2 gimnáziumban végeztük el. A kutatás a Határmenti pedagógus közösségek interkulturális kompetenciáinak erősítése című, az Európai Regionális Fejlesztési Alaphoz benyújtott pályázati program része volt. A pályázati projekt a Partiumi Keresztény Egyetem (Nagyvárad) s a Szent István Egyetem Pedagógiai Kara (Gödöllő – Szarvas) együttműködésével valósult meg. A kutatás célja az volt, hogy feltárja az olvasáskultúra szakés szépirodalomra vonatkozó attitűdviszonyait; hogy kultúra és identitás összefüggéseit a pedagógiai szakma keretein belül mutassa meg. A tanulmány a kutatás tapasztalatait foglalja össze.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 22 |
Szám: | 7-8 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2012 |
Oldalak: | pp. 116-123 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:05 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42131 |
Tétel nézet |