Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései

Virágné Horváth Erzsébet: Olvasni és lenni : olvasáskultúra és identitás összefüggései. In: Iskolakultúra, (22) 7-8. pp. 116-123. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_116-123.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-7-8_116-123.pdf

Letöltés (303kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Olvasáskultúra és pedagógiai identitás összefüggéseinek a vizsgálatát Békés megye 8 általános iskolájában és 2 gimnáziumban végeztük el. A kutatás a Határmenti pedagógus közösségek interkulturális kompetenciáinak erősítése című, az Európai Regionális Fejlesztési Alaphoz benyújtott pályázati program része volt. A pályázati projekt a Partiumi Keresztény Egyetem (Nagyvárad) s a Szent István Egyetem Pedagógiai Kara (Gödöllő – Szarvas) együttműködésével valósult meg. A kutatás célja az volt, hogy feltárja az olvasáskultúra szakés szépirodalomra vonatkozó attitűdviszonyait; hogy kultúra és identitás összefüggéseit a pedagógiai szakma keretein belül mutassa meg. A tanulmány a kutatás tapasztalatait foglalja össze.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 116-123
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42131
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet