Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon

Korom Erzsébet; Nagy Lászlóné: Természettudományos ismeretek megértését segítő program az 5−6. évfolyamon. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 3-16. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_02_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_02_003-016.pdf

Letöltés (612kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Az 1980-as évektől kezdve kitüntetett figyelmet kap a tanulás konstruktivista felfogására alapozva a fogalmi fejlődést és váltást elősegítő tanítás kutatása, különösen a természettudományok területén. Kutatásunk célja, hogy az ismeretelsajátítás folyamatára vonatkozó nemzetközi és hazai kutatások eredményeiből kiindulva olyan oktatási programot fejlesszünk ki, amely segíti a tantárgyi ismeretek mélyebb megértését, a természettudományos alapfogalmak fejlődését, a szakirodalomból már ismert kritikus témák, tudományos fogalmak tanulását, a tévképzetek kialakulásának megelőzését, a meglévő tévképzetek feloldását.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42073
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet