Az oktatáskutatás módszertana

Józan Anna: Az oktatáskutatás módszertana. In: Iskolakultúra, (22) 11. pp. 118-120. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012-11_118-120.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012-11_118-120.pdf

Letöltés (462kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

James H. McMillan és Sally Schumacher műve, a Research in Education az oktatáskutatás módszertanának átfogó kézikönyve. Célja könnyen érthető: a technikai problémák helyett a koncepcionális kérdésekre fókuszáló, könnyen érthető és részletes leírást adni az oktatással kapcsolatos témák kutatásáról. A szerzők külön jelentőséget tulajdonítanak a kvantitatív módszerek alapos kifejtése mellett a kvalitatív kutatások részletes bemutatásának is. A jelenlegi, hetedik, átdolgozott kiadás naprakész információkat ad azokról az új lehetőségekről, melyeket az információs technika fejlődése és az internet nyújt a kutatás számára, és kibővítve tárgyalja a kvantitatív és kvalitatív szemléletet ötvöző új és egyre népszerűbb módszereket.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 11
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 118-120
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42067
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet