A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén

Hülber László: A papír- és a számítógép alapú tesztelés összehasonlító vizsgálata különböző item paraméterek mentén. In: Iskolakultúra, (22) 12. pp. 13-25. (2012)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2012_12_013-025.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2012_12_013-025.pdf

Letöltés (793kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A mérés-értékelés IKT eszközökkel való támogatása képes lehet a folyamat teljes és valódi megreformálására. A felelősségteljes áttéréshez azonban pontos információkkal kell rendelkezni arról, hogy a médium megváltoztatás, hogyan befolyásolja az eredményeket. Ez egyrészt indokolt a korábbi papí alapú eredményekkel való összehasonlítás végett, másrészről nem lehetnek hátrányosan érintett tanulói körök (Molnár, 2010; Lent, 2009). Jelen tanulmány az itemek különböző paramétereinek szempontjából vizsgálja a média befolyásoló erejét a matematika műveltségterületen elsőtől hatodik osztályig.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 12
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 13-25
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42065
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet