Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben

Frank Andrea: Igazolt hiányzás? : a pull-out tehetséggondozó módszer működése Izraelben. In: Iskolakultúra, (22) 2. pp. 95-107. (2012)

[thumbnail of EPA00011_Iskolakultura_2012_02_095-107.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_Iskolakultura_2012_02_095-107.pdf

Letöltés (528kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Pedagógusként talán nehéz elképzelni, hogy tehetséges diákok esetében léteznek olyan helyzetek, mikor pedagógiai szempontból az az előnyös, ha a tanulók rendszeresen hiányoznak az iskolából. Sőt, annál nagyobb nyereségre tehetnek szert, minél hosszabb időn át, és minél rendszeresebben, lehetőleg hetente teszik ezt. Természetesen ez a rendszeres „iskolakerülés” nem azt jelenti, hogy ellenőrizetlen körülmények között vesztegetik el az idejüket, hanem épp az ellenkezőjét.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 22
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2012
Oldalak: pp. 95-107
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/42042
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet