Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése

Sápiné Bényei Rita: Projektoktatás − Egy természettudományos projekt hatásának tanulói önértékelése. In: Iskolakultúra, (23) 2. pp. 96-99. (2013)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2013_2_096-099.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2013_2_096-099.pdf

Letöltés (312kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

Revákné Markóczi Ibolya monográfiája azon kevés projekt-hatásvizsgálatok egyikét tárja elénk, amely képes arra, hogy egyidejűleg több képességre gyakorolt hatást mérjen. Az eddigi hatásvizsgálatok gyengeségeit kiküszöbölendően mutatja be azt a mérőeszközt, ami kognitív, motivációs és kommunikációs képességeket egyidejűleg mér a projektoktatásra vonatkozóan. A „sejt” projekt ön- és egymás közötti értékelésére megbízható és érvényes kérdőívet dolgozott ki, kiegészítve azzal, hogy az értékelési kritériumok kidolgozásába bevonták a résztvevőket, a középiskolás diákokat is, sőt megtanították őket az értékelés használatára is.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 23
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2013
Oldalak: pp. 96-99
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41997
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet