A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás

Török Tímea: A szavak olvasásától a stratégiahasználatig, avagy miként fejleszthető a magyar olvasástanítás. In: Iskolakultúra, (24) 7-8. pp. 123-125. (2014)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2014_07-08_123-125.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_07-08_123-125.pdf

Letöltés (309kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A nemzetközi és a hazai szövegértéssel kapcsolatos vizsgálatok eredményei alapján a tanulók olvasási teljesítménye fokozatosan romlik. Mi állhat ennek hátterében? Hogyan lehetne javítani a kialakult helyzeten? Mit kellene elsajátítani/megtanítani a tanulóknak annak érdekében, hogy boldoguljanak a mindennapi szövegekkel, és későbbiekben se okozzon gondot az olvasás (például munkahelyen)?

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 24
Szám: 7-8
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2014
Oldalak: pp. 123-125
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:05
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41881
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet