Báthory Kinga: A szocializáció szerepe az iskolai kommunikációban. In: Iskolakultúra, (24) 6. pp. 31-40. (2014)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2014_06_031-040.pdf Letöltés (327kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
Az ember kulturális identitása nagyban meghatározza azt, hogy hogyan viszonyul a világ rajta kívül eső részéhez, a vele azonos és a tőle eltérő kultúrával rendelkezőkhöz, a kultúrán belül hogyan helyezi el önmagát. Ezek a tényezők több módon fejeződhetnek ki, az egyik legfontosabb eszköznek a nyelvet tekinthetjük, hiszen ez a legkidolgozottabb eszköze az egyének közti interakció lebonyolításának.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 24 |
Szám: | 6 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2014 |
Oldalak: | pp. 31-40 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41775 |
Tétel nézet |