Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez

F. Joó Anikó: Tartalmi keretek az olvasás diagnosztikus értékeléséhez. In: Iskolakultúra, (25) 3. pp. 125-128. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_03_125-128.pdf

Letöltés (652kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A Csapó Benő és Csépe Valéria által szerkesztett – magyar és angol nyelven egyaránt megjelent – kötet azokat a legfrissebb hazai és nemzetközi kutatási eredményeket mutatja be, amelyek egy hosszabb távú, az iskolai oktatás eredményességének javítását célzó fejlesztési koncepció kiinduló pontjául szolgálhatnak.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 3
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 125-128
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41718
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet