Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret

Pásztor-Kovács Anita: Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret. In: Iskolakultúra, (25) 2. pp. 3-16. (2015)

[thumbnail of EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf]
Előnézet
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf

Letöltés (815kB) | Előnézet

Absztrakt (kivonat)

A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg. Jelen tanulmány a kollaboratív problémamegoldó képesség fogalmát újradefiniálja azáltal, hogy elhelyezi azt a releváns problémamegoldást, illetve kollaboratív csoportmunkát és tanulást tárgyaló elméletek kontextusában. Ezen felül a már létező képességet leíró modellek bemutatása mellett felvázolunk egy saját, a különböző megközelítéseket ötvöző és kiegészítő integrált modellt is.

Dokumentum típusa: Cikk, tanulmány, mű
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: Iskolakultúra
Kötet: 25
Szám: 2
ISSN: 1215-5233
Dátum: 2015
Oldalak: pp. 3-16
A feltöltés ideje: 2018. júl. 06. 15:34
Utolsó módosítás: 2019. nov. 06. 14:04
URI: http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41678
Bővebben:
Tétel nézet Tétel nézet