Pásztor-Kovács Anita: Kollaboratív problémamegoldó képesség: egy új, integratív elméleti keret. In: Iskolakultúra, (25) 2. pp. 3-16. (2015)
Előnézet |
Cikk, tanulmány, mű
EPA00011_iskolakultura_2015_02_003-016.pdf Letöltés (815kB) | Előnézet |
Absztrakt (kivonat)
A kollaboratív problémamegoldó képesség egyike azoknak a kulcsfontosságú ún. 21. századi képességeknek, amelyekkel a modern társadalmak munkaerőpiacra kilépő polgárainak rendelkeznie érdemes. Aktualitása és esszenciális volta ellenére azonban a képesség egységes definiálása egyelőre nem történt meg. Jelen tanulmány a kollaboratív problémamegoldó képesség fogalmát újradefiniálja azáltal, hogy elhelyezi azt a releváns problémamegoldást, illetve kollaboratív csoportmunkát és tanulást tárgyaló elméletek kontextusában. Ezen felül a már létező képességet leíró modellek bemutatása mellett felvázolunk egy saját, a különböző megközelítéseket ötvöző és kiegészítő integrált modellt is.
Dokumentum típusa: | Cikk, tanulmány, mű |
---|---|
Befoglaló folyóirat/kiadvány címe: | Iskolakultúra |
Kötet: | 25 |
Szám: | 2 |
ISSN: | 1215-5233 |
Dátum: | 2015 |
Oldalak: | pp. 3-16 |
A feltöltés ideje: | 2018. júl. 06. 15:34 |
Utolsó módosítás: | 2019. nov. 06. 14:04 |
URI: | http://misc.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/41678 |
Tétel nézet |